حوزه علمیه نخبگان یک

تحت اشراف نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز

نجاح
نجاح
نجاح

حوزه علمیه نخبگان یک

تحت اشراف نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز

یادداشت
رواق حدیث
  • افراط و تفریط

    امام علی (ع):

    نمی بینی نادان را مگر این که کارش یا افراط است و یا تفریط

    نهج البلاغه، حکمت 70

پوستر
  • محفل انس با قرآن به مناسبت اعیاد شعبانیه
دیدگاه
طبقه بندی موضوعی
رویش
  • دانلود رویش نخست
رسش
  • پیش شماره نخست رسش منتشر شد
اخبار عمومی

جمعه, ۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۰۹ ب.ظ

پنج شنبه 31 اردیبهشت ماه 1394 در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگیان شیراز، مراسم اختتامیه دومین جشنواره استانی علامه حلی استان فارس با حضور طلاب، اساتید، معاونین محترم پژوهش و مسوولین مراکز مدیریت خواهران و برادران برگزار شد و طی آن از برگزیدگان پژوهشی سال تحصیلی جاری تقدیرشد.

در این دوره از جشنواره 944 اثر  به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که 530 اثر در بخش برادران از 14 مدرسه و 414 اثر در بخش خواهران از 22 مدرسه شرکت داده شده که به ترتیب با کاهش 40 و 20 درصدی میزان مقالات روبرو شده بود.

بر اساس این گزارش، در میان مدارس علمیه برادران، مدرسه نخبگان یک که از تعداد 81 طلبه بهره می برد با ارسال 102 پژوهش در میان مدارس استان فارس بیشترین درصد شرکت کننده را (بیش از 100 درصد) به خود اختصاص داد که در فرایند بررسی پژوهش ها نیز با 58 اثر راه یافته به مرحله داوری تفصیلی ( پژوهش های دارای امتیاز بیش از 80 از 100 ) و برخورداری از  10 مقاله علمی با امتیاز بیش از 90 و 4 اثر برگزیده به عنوان مدرسه برتر پژوهشی سال تحصیلی 94-93 مدارس علمیه برادران استان فارس انتخاب و از معاون پژوهش مدرسه به عنوان معاون برتر استان فارس تجلیل شد. 

این گزارش می‌افزاید، در ادامه این مراسم از پژوهش‌های 10 نفر از برگزیدگان حوزه‌های علمیه خواهران و 10 نفر از حوزه‌های علمیه برادران به عنوان آثار برگزیده تجلیل شد.

در بخش مقالات سطح یک، احسان رحیمی، علی خیراندیش، مهدی رحیم‌پور، وحید عاملی، حسین نظری، رضا رفیعی، عبدالرحمن اکبری، محمد رسول مریدزاده و مسلم کرمی و همچنین محمد زنده بودی تجلیل شدند.

در بخش مقالات سطح 2 محمد امین آسیایی‌فرد، علی عزیزپوریان، صغری فلامرزی، مریم عشقی، زهرا رامی جبه‌دار، خدیجه نجفی و رؤیا کرمی و همچنین در بخش کتاب سطح یک از آمنه طیبی، پایان‌نامه سطح 3 از فاطمه البرزی حقیقی و تحقیق پایانی سطح 2 سمیه یزدان‌شناس، زینب جنتی و راضیه نیک مورد تقدیر واقع شدند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۱
حوزه علمیه نخبگان یک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی